Wednesday, December 1, 2010

Jalan suram...



Allah Maha Mendengar...semalam lepas solat zohor ana mohon untuk pergi suatu tempat..nak tenang kan hati...lepas je solat, Cik Nedy datang ajak teman dia ke tempat training kat Kl selama dua hari...Alhamdulillah...cepat Allah tunaikan...Sekurang-kurangnya dari tingkap bilik ana dapat melihat pemandangan kota Kuala Lumpur pada waktu malam. Bergemerlapan cahaya lampu buatkan ana tersenyum..
Indah malam milik Allah...
Indah bumi Ilahi...

ya Allah ...
aku ini insan yang kalah
balutlah hati ku yang terbelah juga terpisah-pisah
ya Allah ...
hanya pada mu aku meminta
dan hanya pada mu ku memohon
mohon dengan sangat..

ya Tuhan ku...
apa lagi yang salah dariku
bersujudku
mohon kepada mu
ampuni dosa ku
ya Tuhanku...
hanya engkau yang dapat
mengerti
kesepian yang merobek diri
ku tak tahan lagi...
ya Allah...
jangan biarkan aku terpisah
terjerat dalam pusara rindu rahasia kasih mu
ya Allah ...
kepada mu aku menyeru
ku mohon jangan pisahkan aku
mohon dengan sangat ..




p/s: mood sedih ni...taktau apa nak buat. Macam blurr jer...Berserah pada Allah..Semoga Allah tuntun ku untuk memilih yang benar. Setakat ni cuma nampak kelam di hadapan. Mohon petunjuk dari Allah. Minta di lapangkan jalan ku menuju ke sana..sekarang ana benar2 berada pada tahap redha dan berserah sepenuhnya pada Allah..







0 comments: